BETTYBARCLAY_PZ_2
ELEGA-VELKA
BETTYBARCLAY_PZ_3
BETTYBARCLAY_PZ_4
BETTYBARCLAY_PZ_5
BETTYBARCLAY_PZ_6
BETTYBARCLAY_PZ

HISTORIE ZNAČKY

1938 - Max Berk převzal textilní továrnu v Mannheimu. Ve velmi krátkém čase se přeorientoval
           na výrobu svrchního dámského oblečení.
1943 - v průběhu 2. světové války byla továrna zničena. Po konci 2. světové války
byly v okolí
           Heidelbergu vybudovány nové podniky.
1955 - Max Berk získává licenci společnosti JONATHAN-LOGAN a díky této licenci může
           zastupovat americkou značku Betty Barclay v Evropě. Zároveň zřizuje továrnu
           Betty Barclay v Heidelbergu. Hned na jaře v tomto roce vzniká první kolekce Betty Barclay.
1961 - je vytořena první kolekce Vera Mont, která se soustředí na slavnostní - večerní koktejlové
           a svatební šaty. Ve Francii je zřízena pobočka fy Vera Mont.
1968 - vznik značky Gil Bret. Je to produkce nabízející převážně dámské kabáty, bundy

           a kalhotové kostýmy. Obrat fyrmy vzrostl na 70 milionů marek a umožňuje plošnou expanzi
           podniku po celé Evropě. Ve městě Nusloch u Heidelbegu vzniká na ploše 1500m2 jádro
           podnikatelské skupiny, které se skládá z úseků produkce, ústřední zastupitelské služby
           a správy podniku.
1971 - firma dosáhla obratu již 100 milionů marek.
1972 - Betty Barclay se stává exkluzivní značkou i na světovém trhu.
1973 - podnikatelská skupina otevírá první agenturu BB na Dálném Východě.
1976 - vznik zahr. společností Betty Barclay v Rakousku a ve švýcarsku.
1978 - Betty Barclay získává v Heidelbergu bývalý evangelický barokní kostel
 z roku 1733
           a zřizuje v něm muzeum textilu.
1979 - Max Berk obdrží v Düsseldorfu mezinárodní cenu módního marketingu "IGEDO".
1982 - Max Berk se ujímá předsednictví ve správní radě a přenáší na svého zetě
           Jürgena H. Wintera vedení podnikatelské skupiny.
1983 - vedle tradiční produkce se firma poprvé zabývá myšlenkou vytvořit kompletní nabídku
           rozšířením sortimentu. Jsou navrženy nové kombinační programy
1986 - Betty Barclay získává hodnocení DOB nejvyšší známku za prezentaci na trhu jako
           vnitrostátní značku. Vznikají další zahraniční společnosti ve Velké Británii a Belgii.
1987 - vzniká první Betty Barclay Shop v systému shopů.
1988 - výstavba nového skladu a zasílacího podniku s vysokým stupňem automatizace.
1991 - Jürgen H. Winter se ujímá vedení celé podnikatelské skupiny jako hlavní obchodní společník.
           Je vytvořeno druhé zastoupení agentury Betty Barclay na Dálném Východě.
1992 - Betty Barclay vytváří první licenci na parfém.
1993 - Betty Barclay obdrží cenu "FORUM PREIS" německého textilního průmyslu.
Vznikají dvě
           nové zahraniční společnosti ve Švédsku a Dánsku.
1996 - Betty Barclay získává další licenci na vlastní obuv. Podnik je vyznamenán
jako
           "manufaktura roku"  udělený významným odborným časopisem
           pro textilní průmysl
ve Velké Británii.
1997 - Betty Barclay je oficiálním sponzorem mistrovství světa v krasobruslení
v Lausanne.
           Další udělení licence v oblasti módních doplňků.
1998 - podnikatelská skupina zahajuje vlastní prezentaci na Internetu. Od tohoto roku
je podnik
           hlavním sponzorem dostihů pod názvem "Dostihy Betty Barclay v Iffezheimu".
1999 - 60 roků existence podnikatelské skupiny, jubilejní párty s 2500 hosty
ze třiceti zemí v Düsseldorfu.
2000 - Betty Barclay je oficiální sponzor olympijského družstva žen v Sydney.
Gil Bret příchází na trh
           s novou vlastní kolekcí.
2002 - nové profilování značky Betty Barclay s moderním designem.
           V tomto roce značka spolupracuje s 1200 partnery.
2003 - ofenziva značky Gil Bret s konceptem oblečení Outdoor s moderním designem.
2004 - Betty Barclay získává další licence. Vera Mont vytváří večerní módu pro mladé lidi.

           Zřízení nákupního střediska Nusloh s prodejní plochou 1000 m2 pro módu na koupání,
           boty a dokonce pánskou módu. Oficiální sponzor družstva žen
           na olympijských hrách
v Aténách.
2005 - značka Betty Barclay slaví 50-ti leté jubileum a obdrží cenu za marketing
           a módu města Krefeldu. Získává další licenci na dámské spodní prádlo.
2006 - Betty Barclay vytváří nový koncept obchodu a otevírá nové obchody
           v ECE - CENTER NOVA EVENTS v Lipsku a v AEZ Hamburg.
2007 - nabídka nové vůně Betty Barclay "Láska".

Kolekce PODZIM / ZIMA 2014 - 2015

preload